czwartek, 31 stycznia 2013 11:22
W dzisiejszym artykule umieszczamy oryginalne opakowania z całego świata.
Czy są piękne? Czy są ciekawe? Niech każdy osądzi, ja sam wiem jedno na pewno, każde z nich ma to „coś” czym potrafi zainteresować klienta i powiedzieć mu tzw. „weź mnie do domu”. Jak wiemy, jest to najważniejsze zadanie dzisiejszych projektantów opakowań. Produkty muszą się wyróżniać, aby się dobrze sprzedawały. Zacznijmy więc prezentacje opakowań.
Pudełko papierosów, którego zadaniem jest zniechęcenie klientów do palenia tych używek. Nie jest to opakowanie wykonane dla jakiejś marki papierosów, ale zostało ono stworzone na kampanie przeciw paleniu.
Butelka Bacardi wykonana specjalnie na 150 rocznicę powstania tego trunku.
Opakowanie dla słoika z miodem klasy premium. Czarny kolor świetnie współgra z kolorem miodu, dzięki czemu opakowanie wygląda naprawdę rewelacyjnie.
Oryginalne opakowanie na jajka. Zamiast tradycyjnej wytłoczki znanej każdemu człowiekowi, projektantka postarała się stworzyć coś zupełnie innego. Udało jej się, dzięki swojej prostocie wyszło bardzo ciekawe opakowanie, które gdy jest puste można w łatwy sposób złożyć.
Idealne jako prezent urodzinowy dla sympatyków wody procentowej. Butelka wyglądająca jak gaśnica. Ten napój ma po prostu ugasić nasze pragnienie.
Butelka oliwy, która swoim kształtem oraz kolorystyką wyróżnia się spośród innych butelek z tym oto produktem.
Kolejny napój wysokoprocentowy. Tym razem jest to whisky. Butelka wykonana na 50 rocznice powstania marki Highland Park.
Kto powiedział, że owoce nie mogą być pakowane w wytłoczki? Najlepszym przykładem są owoce kiwi zamieszczone w tych fioletowych wytłoczkach. Oryginalne rozwiązanie pakowania owoców.
A oto butelka wody klasy premium, która zdobyła nagrodę Pentawards (najważniejsza nagroda roku w branży opakowań).
Nasza Polska wódka Wyborowa zaprojektowana przez australijskiego studenta. Jestem ciekaw co go nakłoniło do zaprojektowania tego napoju.
Autor: Przemysław Szliep
Źródło: www