KONKURS NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ FILHARMONII ŁÓDZKIEJ

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina to jedna z najstarszych tego typu instytucji w Polsce (dłuższą historię posiada jedynie Filharmonia Narodowa w Warszawie). W 2015 roku świętować będzie 100-lecie swojego istnienia (pod kilkakrotnie zmienianymi nazwami). Ten symboliczny moment to doskonała okazja do zdefiniowania na nowo tożsamości instytucji i roli pełnionej przez nią w zupełnie przecież innym krajobrazie kulturowym, przestrzennym i społecznym. Z tego powodu Filharmonia Łódzka ogłasza konkurs na nową identyfikację wizualną.

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy – swoje portfolio może przesłać każdy profesjonalny projektant. Na podstawie przesłanych portfolio jury konkursowe wybierze 5 finalistów, którzy zostaną zaproszeni do wykonania odpłatnie wstępnych koncepcji identyfikacji. Spośród nich zostanie wybrany zwycięski projekt, a jego autor zaproszony do wykonania wszystkich elementów identyfikacji, za co otrzyma 31 000 zł netto.


 

Regulamin >>>

Data rozpoczęcia i zakończenia:

Nagroda:

Strona www konkursu: www