II Konkurs Graficzny Filharmonii Narodowej

  • PDFDrukujEmail
Filharmonia Narodowa we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza II Konkurs Graficzny na ujednolicenie wizerunku instytucji.


Celem Konkursu jest opracowanie elementów graficznej identyfikacji wizerunku Filharmonii Narodowej,które pozwolą na: zbudowanie spójnej i rozpoznawalnej marki instytucji stworzenie przejrzystego, nowoczesnego systemu identyfikacji zwiększenie komunikatywności, zbudowanie hierarchii informacji za pomocą elementów graficznych łatwą adaptację projektów do zmieniających się treści koncertów odświeżenie wizerunku instytucji

Uczestnicy Konkursu
Konkurs skierowany jest do projektantów i firm projektowych.

Harmonogram Konkursu
Konkurs ma charakter ogólnopolski, otwarty, trzyetapowy.

 

  • Etap I – zbieranie portfolio, które powinno zawierać co najmniej trzy przykładowe projekty materiałów graficznych (afisze, plakaty, ulotki, broszury) dla instytucji kultury.
  • Etap II – odpłatne przygotowanie wstępnej koncepcji przez pięciu wybranych projektantów
  • Etap III – realizacja zwycięskiej koncepcji


Terminy:
Data przesłania portfolio – 7 września 2011
Ogłoszenie listy pięciu wybranych do kolejnego etapu Projektantów – 9 września 2011
Data przesłania prac – 10 października 2011
Ogłoszenie Zwycięzcy, podpisanie umowy ze Zwycięzcą – 11 października 2011
Zakończenie prac projektowych, wdrożenie projektów – 10 listopada 2011

Prace należy dostarczyć:
- w przypadku pierwszego etapu: pocztą elektroniczną w formacie PDF na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- w przypadku drugiego etapu: pocztą elektroniczną w formacie PDF wraz z opisem projektu ( max. 2000 znaków, format PDF, doc.) na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Nagrody:
Wynagrodzenie za przygotowanie projektów w etapie II – 1 500 zł brutto dla każdego Uczestnika.
Wynagrodzenie dla Zwycięzcy w etapie III – 15 000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)

Skład Komisji Konkursowej:
Jerzy Noworol – Przewodniczący Komisji, kierownik Działu Promocji Filharmonii Narodowej
Marta Sienkiewicz – Sekretarz Komisji, pracownik Działu Promocji Organizatora
Hanna Szeliga-Czajkowska – grafik i drukarz
Dawid Korzekwa – prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
Prof. Lech Majewski – projektant, wykładowca ASP w Warszawie
Prof. Piotr Kunce – projektant, wykładowca ASP w Krakowie
Wszelkich informacji o Konkursie udzielają przedstawiciele Organizatora:
Marta Sienkiewicz – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 22 55 17 121
Jerzy Noworol – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 22 55 17 105
-
Informacje można uzyskać także osobiście kontaktując się z w/w osobami w siedzibie Organizatora, pod adresem: Filharmonia Narodowa ul. Jasna 5, Warszawa

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU

Dodatkowe informacje

  • Organizator Filharmonia Narodowa we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki
  • Data rozpoczęcia
  • Data nadsyłania prac 2011-09-07
  • Nagroda w etapie II – 1 500 zł brutto dla każdego Uczestnika. Wynagrodzenie dla Zwycięzcy w etapie III – 15 000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)
  • Link do konkursu www.stgu.pl/2011/07/ii-konkurs-graficzny-filharmonii-narodowej/
  • Strona WWW www.stgu.pl

Najciekawsze konkursy graficzne na najlepszych warunkach

Załóż swój profil już dziś!

www.designer.pl