KONKURS NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ FILHARMONII ŁÓDZKIEJ
czwartek, 05 grudnia 2013 09:38
Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina to jedna z najstarszych tego typu instytucji w Polsce (dłuższą historię posiada jedynie Filharmonia Narodowa w Warszawie). W 2015 roku świętować będzie 100-lecie swojego istnienia (pod kilkakrotnie zmienianymi nazwami). Ten symboliczny moment to doskonała okazja do zdefiniowania na nowo tożsamości instytucji i roli pełnionej przez nią w zupełnie przecież innym krajobrazie kulturowym, przestrzennym i społecznym. Z tego powodu Filharmonia Łódzka ogłasza konkurs na nową identyfikację wizualną.
Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy – swoje portfolio może przesłać każdy profesjonalny projektant. Na podstawie przesłanych portfolio jury konkursowe wybierze 5 finalistów, którzy zostaną zaproszeni do wykonania odpłatnie wstępnych koncepcji identyfikacji. Spośród nich zostanie wybrany zwycięski projekt, a jego autor zaproszony do wykonania wszystkich elementów identyfikacji, za co otrzyma 31 000 zł netto.
Data rozpoczęcia i zakończenia:
- Wysyłanie portfolio: do 16 grudnia 2013, do godz. 23.59, na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Ogłoszenie wyników I etapu – do 18 grudnia 2013 r.
- Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 22 stycznia 2013 r. , do godziny 23:59.
- Ogłoszenie ostatecznego wyniku konkursu, wyłonienie zwycięzcy – do 29 stycznia 2013 r.
- Przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej zgodnej z załącznikiem nr 1 przez zwycięzcę do 45 dni po podpisaniu umowy
Nagroda:
- Wynagrodzenie dla każdego uczestnika II etapu za wstępne projekty: 1000 zł netto
- Nagroda główna, która obejmuje wynagrodzenie za zwycięski projekt, udział w jego wdrożeniu oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do zwycięskiego projektu: 31000 zł netto.
Strona www konkursu: www