poniedziałek, 02 września 2013 08:06
Zarząd województwa ogłosił konkurs na logo Szlaku Piastowskiego. Celem konkursu jest wyłonienie wykonawcy znaku graficznego dla przebiegającego przez województwa kujawsko-pomorskie i wielkopolskie szlaku turystycznego.
.
Prace konkursowe można przesyłać do 25 września. Laureata poznamy w październiku. Najlepsza
praca zostanie wybrana przez kapitułę konkursową złożoną z przedstawicieli Rady Programowo-Naukowej ds. Szlaku Piastowskiego.
Nowe logo ma promować odświeżony Szlak Piastowski. 4 września 2012 roku marszałek Piotr Całbecki i marszałek województwa wielkopolskiego - Marek Woźniak podpisali list intencyjny w sprawie wspólnych działań na rzecz lepszego wykorzystania potencjału łączącego oba regiony Szlaku Piastowskiego.
Szlak Piastowski ma szanse stać się nowoczesnym produktem turystycznym. W październiku ubiegłego roku
Polska Organizacja Turystyczna przyznała Szlakowi Piastowskiemu certyfikat najlepszego produktu turystycznego 2012 r. To jeden z najstarszych i najgłębiej tkwiących w świadomości polskich szlaków turystycznych o niepowtarzalnych walorach historycznych i edukacyjnych. Jest zlokalizowany na obszarze dwóch województw: wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego. Zgodnie z proponowaną koncepcją szlak ma m.in. prowadzić przez
Poznań, Gniezno, Biskupin, Strzelno, Kruszwicę i Inowrocław. Propozycja przebiegu szlaku w kujawsko-pomorskim prowadzi aż do Włocławka i Kowala przez Płowce i Brześć Kujawski.