Konkurs na odświeżenie logo Breve-Tufvassons

  • PDFDrukujEmail

Breve-Tufvassons Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na odświeżenie logo firmy oraz zaprojektowanie okładki katalogu głównego produktów wraz z papierem firmowym.


Przedmiotem Konkursu jest opracowanie zmian znaku graficznego (logo powinno zachować dotychczasowe zarysy) tak aby nabrał świeżej formy oraz dobranie nowych czcionek nazwy firmy występującej w logo oraz dobór żywego zielonego koloru w znaku firmy.

Znak graficzny (Logo) ma być nowoczesne, posiadać wysokie walory artystyczne i użytkowe. Logo składa się ze znaku graficznego i nazwy firmy. Logo będzie użytkowane we wszelkiego rodzaju materiałach informacyjno-promocyjnych, używanych i rozpowszechnianych w różnych technikach i mediach.

W związku z tymi funkcjami konieczne jest stosowanie znaku oraz innych elementów identyfikacji wizualnej zarówno w wersji czarno-białej, jak i barwnej. Ważne, aby logo było kontynuacją lub nawiązywało do starego znaku. Kolory znaku też powinny odzyskać świeżość i nabrać intensywniejszej barwy. Paper firmowy powinien zawierać dane adresowe firmy i logo. Okładka katalogu powinna uwzględniać charakter naszej produkcji i zawierać element sugerujący rodzaj produkcji.

Data zakończenia: 15. 05. 2013

Nagroda: 2 500 zł I miejsce, 500 zł II miejsce

Strona www konkursu: www

Najciekawsze konkursy graficzne na najlepszych warunkach

Załóż swój profil już dziś!

www.designer.pl