Konkurs na logo "CZECHOWICE-DZIEDZICE-MIASTO Z ZAPAŁEM rozstrzynięty

  • PDFDrukujEmail

 

Spośród 398 prac nadesłanych przez 135 uczestników z Polski a nawet z Czech, Komisja Konkursowa wybrała projekt autorstwa Pawła Kapczyńskiego z Żernicy przyznając mu nagrodę pieniężną w wysokości 4.500 zł za

Świeżość i oryginalność, czytelne nawiązanie do założeń Programu Promocji Czechowic-Dziedzic w Euroregionie Beskidy na lata 2012 – 2017, a przy tym łatwość adaptacji do różnych nośników reklamowych to zalety projektu grafika, które znalazły uznanie wśród członków Komisji Konkursowej.
W komentarzu do swojego projektu autor uzasadnia, że oprócz jasnego odniesienia do hasła „Czechowice-Dziedzice. Miasto z zapałem”, kolorystyka projektu podkreśla charakter miasta, czerwona kropka/główka zapałki to zapał, pasja, pracowitość, ciepło, kolor życia. zieleń nawiązuje do natury, bogactwa przyrodniczego, lasów, a kolor niebieski do rzek i licznych zbiorników wodnych. To wszystko sprawia, że przedstawiony projekt nabiera uniwersalnego charakteru, a to jeden z wyznaczników przy projektowaniu logotypów.

Logo Czechowic-Dziedzic będzie z pewnością dobrze służyło promocji miasta i samych czechowiczan. Zanim to jednak nastąpi odbędą się prace nad Księgą Znaku, w tym również nad wieloma elementami Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta. Takie opracowanie stanowi konieczny element skutecznego i poprawnego stosowania znaku miasta. Ostateczną wersję znaku promującego markę miasta poznamy w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Logo będzie służyło celom popularyzatorskim, reklamowym, korespondencyjnym i identyfikacyjnym gminy.
Zwycieska praca:

Źródło: http://www.czechowice-dziedzice.pl/www_2.0/index.php?option=com_content&task=view&id=2437&Itemid=93

Najciekawsze konkursy graficzne na najlepszych warunkach

Załóż swój profil już dziś!

www.designer.pl