Kanada, to jest to!
środa, 23 stycznia 2013 10:08
Bardzo dobry przykład znaku promocji kraju.
Kanada zmienia wizualny styl promocji pod hasłem „Know Canada”. Nie ma klonowego liścia, zostały dwa paski z flagi. Te dwa paski spełniają rolę kadru, w którym prezentowane są charakterystyczne miejsca lub osoby, jak Pamela Anderson czy Graham Bell.
Najwyższej jakości staroświeckie foto-manipujacje
poniedziałek, 21 stycznia 2013 13:37
Manipulacje zdjęciami były podstawą fotografii, jeszcze przed nadejściem Photoshopa, ale z wszechobecnym użyciem programu przez wszystkich, świat stał zalany pracami poważnie wątpliwej jakości. Na szczęści dziś daje nam nadzieję działalność pana Thomasa Barbéy'a. Jego pracę przywracają klasyczny surrealizm, może dlatego, że robi to staroświecki sposób. Starannie zaplanowanych filmowych kadrach opartych na fotografiach i wyborze negatywów.
Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2013
poniedziałek, 21 stycznia 2013 10:04
To jedyne tego typu wydarzenie w Europie Środkowej, które przyciągnie ponad 12000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Impreza organizowana przez poznańską spółkę GJC Inter Media jest jedną z najskuteczniejszych platform wymiany doświadczeń i pozyskiwania klientów na europejskim rynku.
Ewolucja logo firm - dokąd to zmierza?
środa, 05 grudnia 2012 08:37
Każda firma chce być kojarzona z nowoczesnością i postępem, dlatego wygląd logo firmy ewoluuje. Jak będą wyglądały logo znanych firm za 5, 10 czy 50 lat? Może właśnie tak:
Ciekawostki ukryte w logo
poniedziałek, 03 grudnia 2012 12:00
Stworzenie pomysłowego logo to nie lada wyzwanie. Nie wystarczy dobrać ładną czcionkę i napisać nazwę firmy. Logo musi nieść przesłanie i dawać przekaz na wielu płaszczyznach. Oto kilka przykładów intrygujących znaków firmowych.