Kanada, to jest to!

  • PDFDrukujEmail

Bardzo dobry przykład znaku promocji kraju.

Kanada zmienia wizualny styl promocji pod hasłem „Know Canada”. Nie ma klonowego liścia, zostały dwa paski z flagi. Te dwa paski spełniają rolę  kadru, w którym prezentowane są charakterystyczne miejsca lub osoby, jak Pamela Anderson czy Graham Bell.

Więcej

Najwyższej jakości staroświeckie foto-manipujacje

  • PDFDrukujEmail

Manipulacje zdjęciami były podstawą fotografii, jeszcze przed nadejściem Photoshopa, ale z wszechobecnym użyciem programu przez wszystkich, świat stał zalany pracami poważnie wątpliwej jakości. Na szczęści dziś daje nam nadzieję działalność pana Thomasa Barbéy'a. Jego pracę przywracają klasyczny surrealizm, może dlatego, że robi to staroświecki sposób. Starannie zaplanowanych filmowych kadrach opartych na fotografiach i wyborze negatywów.

Więcej

Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2013

  • PDFDrukujEmail

 

To jedyne tego typu wydarzenie w Europie Środkowej, które przyciągnie ponad 12000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Impreza organizowana przez poznańską spółkę GJC Inter Media jest jedną z najskuteczniejszych platform wymiany doświadczeń i pozyskiwania klientów na europejskim rynku.

Więcej

Ewolucja logo firm - dokąd to zmierza?

  • PDFDrukujEmail

Każda firma chce być kojarzona z nowoczesnością i postępem, dlatego wygląd logo firmy ewoluuje. Jak będą wyglądały logo znanych firm za 5, 10 czy 50 lat? Może właśnie tak:

Więcej

Ciekawostki ukryte w logo

  • PDFDrukujEmail

Stworzenie pomysłowego logo to nie lada wyzwanie. Nie wystarczy dobrać ładną czcionkę i napisać nazwę firmy. Logo musi nieść przesłanie i dawać przekaz na wielu płaszczyznach. Oto kilka przykładów intrygujących znaków firmowych.

92305660432e3402

Więcej

Najciekawsze konkursy graficzne na najlepszych warunkach

Załóż swój profil już dziś!

www.designer.pl